lördag 14 juni 2014

Vet inte vad jag gör om dagarna, men några inlägg har jag inte fått ihop ;).
Alltså jag gör ju inget extra tack vare att min kropp är som om jag blivit överkörd av en ångvält.
Min kropp gillar inte dessa fuktiga dagar vi haft. Alla muskler och leder värker mm.










Idag har jag trots all smärta i kroppen försökt städa lite. Har bykt flere maskiner med byke. Lagat tre plåtar med köttbullar som jag fryst ner. Bakat morotssemlor som jag lagt i frysen.
Vävade ihop en pannkaka som dock inte hamnade i frysen utan i våra magar :).






Det växer midsommarrosor på våran bakgård. Knipsade in några kvistar av både den vita och rosa och la kvistarna i en liten flaska.









Nu önskar jag er alla som tittar in en fin fortsättning på kvällen.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar