onsdag 26 december 2012

Hei på er!

Julgubben kom med många paktet, även till mej :). Fick en ny symaskin så nu kan jag fortsätta sy igen :).

Här har jag snorat och hostat hela julhelgen. Näsan ser ut som på Rudolf ;)


Idag tänker jag vandra omkring i min pyjamas, orkar inget annat. Och jag hoppas verkligen att det ej snöar idag mera. Fick igår , utan att ljuga, över en halv meter snö!! Idag visar mätaren -15. Hrrrrr........

Nu lägger jag eld i brasan och fortsätter ligga som en padda på soffan.

Önskar er alla som tittar in en skön dag.

Och tusen tack för alla julhälsningar. Blidde sååå glad :)







5 kommentarer:

  1. Hei Erica!
    Masse god bedring til deg :)
    Kos deg inne!
    Klem fra meg ;)

    SvaraRadera
  2. Krya på dej!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Inte kul att vara sjuk, men skönt att bara hasa runt i pyjamas o bara vara. Krya på dig o ha fortsatt skön julhelg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Det är absolut det bästa med julhelgen - att få drösa omkring hemma hela dagar i långkalsingar... ;)

    Krya på dej
    Monica

    SvaraRadera