lördag 5 april 2014

Städningen fortsätter.....

Golvet i hallen / köket fick jag vaxat igår. Det känns i kroppen idag.
Men fan tar den som ger sig. Jag fortsätter städandet idag.

Här tar städandet flere dagar. Nej jag har inget slott, utan det är p.g.a min hälsa som allt framskrider lite långsammare :) .

Min dotter hämtade en ny lampskärm åt mej från IKEA som min äldre son sedan la upp.
Stackars liten har höjdskräck. ( vi har jätte högt till tak i sovrummet )





Ville ha en vit men de hade ej på IKEA i Esbo, så hon tog en rosa ( enda färgen som fanns ).
Den passar riktigt bra in i sovrummet där färgerna går i vitt, beige och lite rosa.










Inte blev det så tokigt :). Mamma är riktigt nöjd med både dottern och sonen.

Har hängt ut byket och torka i blåsvädret. Älskar doften på nybykta textilier som torkat ute. Kommer att tänka på sommaren.

Önskar er alla som tittar in en fin lördag.
Ni skall ha det så gott och ta väl hand om er.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar