torsdag 7 juli 2016









Hej på er!


Det är otroligt länge sedan jag senast

gjort ett inlägg här på bloggen.

Har varit mera aktiv och skrivit inlägg i min finskspråkiga blogg.

Mycket har hänt sedan jag senast skrivit.





Att virka har blivit min terapi för att glömma bort alla d motgångar som

hänt mej i livet.

Motgångar som fått min vikt att minska med 24 kg.

24 kg försvann på bara knappa 2 månader.

Inte ett gram har kommit tillbaka.





Vi är inne i juli-månad redan.

Värst vad tiden flyr.

Lilleman kommer att börja skolan i höst.






Mattan har jag virkat av återvunnet T-shirt tyg.

Blir inte värst bra matta av sådant inte men det får duga.




Önskar er alla som tittar in en fortsatt fin vecka.





Ha Det Gott!



Kram, Erica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar