torsdag 28 juni 2012

En sväng in till stan

Halloj igen alla goa!
Är hemma i stan en sväng för att byka lite och se till att huset står kvar ;)
Släpade hem tallrikshyllan från stugan och tänkte måla den vit :) Min bror som äger stugan var ej svår att övertala :). Fick ett äggskåp i en tidig födelsedagspresent. Den vill jag också ge ett ansiktslyft. Fniss....



Så jag har lite att göra under tiden bykmaskinen gör sitt jobb. Åker ut tillbaka till landet imorgon.
Fick min brors bastufönster färdigt kittat på midsommaraftonen. Igår målade jag det. Har ännu några fönster kvar att byta ut kittet på.
Här hemma har jag inte gjort nåt på en tid :)
 Nu mina damer skall jag söka fram en pensel och lite vit färg :)
Det är drevligt att ni orkar titta in :)
Önskar er nu en fin fin dag. Fast de lovat sk¤# väder.

Ha det gott alla!!






3 kommentarer:

  1. Vilket mysigt äggskåp du fått...kommer att bli så fint i vitt
    Ha en trevlig Helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också ditt äggskåp, skulle absolut behöva ;) men jag har ingen fiffig plats föer det.
    Här skulle också behövas lite målar inspis. Målningen finns hemma men byrån töms tydligen inte av sej själv....

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli supersnyggt med lite vit färg.. :))
    Jag har oxå lite att måla, men lusten är låååångt borta..

    Vad flitig du är! :)

    Kram Tina

    SvaraRadera