onsdag 20 juni 2012

Släpa omkring på möbler.....

Vet ni känslan då man plötsligt vill byta ordning i rummet?!?!
Den känslan har jag nu. Denna gång gäller det sovrummet.
Men det finns ett stort MEN. Jag måste få min sambo övertalad först. Och det mina vänner kan leda till långa förhandlingar åter igen. Jag har nämnt detta åt honom i förbifarten  och då har han morrat nåt till svar.
Värför skall karlar alltid vara så svåra?!?!
Han har hela 2 dagar ledigt innan han skall några dygn på jobb under midsommarhelgen, så jag har gott om tid tror jag ;)
Och vägrar han, så kan jag ju alltid förhandla med den äldre sonen :) Muta honom att hjälpa sin stackars lilla mamma ;)



Jaa mina damer, det är liksom midsommarveckan. Vad tiden rusar iväg.
Nu och pyssla lite.
Ha det gott alla


2 kommentarer:

  1. Kan bli svårt det där..med övertalning menar jag... gör som jag, i smyg:)) ha det fint.../kram/Anne

    SvaraRadera
  2. Ja, varför vill inte karlar möblera om och göra ändringar? Det som är sååå himla kul :)
    Ha det bra!
    kramis

    SvaraRadera