onsdag 25 juli 2012

Nostalgiska afficher

Ååh solen skiner!! Vad gald man blir :)
Hittade i uthuset en hög med afficher som min bror släpat hem.
Kommer att tänka på utedass när jag ser dem. Då jag var liten så brukade det finnas afficher på väggarna i utedassen.




Tänkte höra med min bror om jag får lägga dem i ram och hänga upp på dassväggen. Like old times :).
Idag har vi planerat gå ner till stranden när nu solen visar sig.

Till veckoslutet åker vi in till  stan igen en sväng. Kolla att mina blommor lever ;).
Gubbens semester börjar på måndag så då åker vi ut hit till stugan igen.

Önskar er alla en skön dag. Njut av solen.


2 kommentarer:

  1. Vad fina affischer du hittat. De borde ju upp på väggen. Sådana ser man ju inte alla dagar. Hoppas att solen skiner lite mer i morgon för idag har vi så mycket på gång att det nog inte blir mycket njutet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min bror har sååå många av dem att man kunde tapetsera dassväggen med dem ;)

      Radera