söndag 22 juli 2012

Hej på er alla goa!
Igår skurade jag en matta när vi var ner till sjön. Mattan är 50x70cm .Alla skrattade och sa att jag ej skall  laga mej slut när jag skurar. Ärligt sagt så fick jag kämpa för att få den skurad. Och idag mina vänner känner jag av det i kroppen. Fan tar den som ger sig. Jag skall nog ännu få några mattor till skurade.
Lille man var och fiska för första gången igår och han fick en abborre som mommos katt sedan fick.
Idag har vi inget extra planerat. Vi tar dagen som den kommer.





Bjuder på gamla bilder på min hylla som jag sknickrat ihop.

En skiten liten gosse i sina egna tankar
Ni skall ha det så bra alla. Njut av solen.
Önskar er en fin söndag!






1 kommentar:

  1. Skönt att ta dagen som den kommer och inga måsten,hoppas ni får en solig varm dag,lite växlande hos oss.men inget regn(än så länge) kram/Anne

    SvaraRadera