onsdag 22 februari 2012

Hej på er alla!
Fick igår installerat en varmluftspump. Så nu har jag i vardagsrummet en extremt ful grej på väggen!!
Inte kan jag ju gömma in den på nå´t vis ;)
Har hela morgonen försökt reda upp lite här hemma men det är inte alltid så lätt när man har en liten herreman som oredar snabbare va mamma får upprett ;)




 Här till slut skall ni få se en rolig bild om mitt arbete. beklagar dåliga kvaliteten på bilden.
Bilden lånad från 112 European emergency numbers photo
Överst till vänster står det What my friend think I do What my mom thinks I do What my coworkers think I do och på nedre raden What the publik think I do, What I think I do, What I really do.
Nu skall jag ta och fortsätta med mitt projekt försöka städa huset.
Ni skall ha det så bra alla!

Kram Erica   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar