fredag 23 mars 2012

Jädrans blogger

Halloj på er alla!
Vet ej on någon annan av er har samma problem som jag?! Får nämligen inte alla bloggar jag följer att synas på listan?! Vad gör jag för fel?! Eller är det blogger som jävlas med mej?! Blir så....

Kommer ni ihåg mitt förra inlägg?! Där jag skerv om att förhandla med min sambo angående att hänga upp lampan?! Tro mej eller ej, men jag behövde inte förhandla!! Det var en jädrans tur att jag satt i min stol när han började fråga var alla verktyg finns som behövs för att få den gamla lampan ner och den nya upp. Och så for han iväg efter stegen!! Normalt brukar jag nämligen få förhandla länge,flere da´r ;)

Här hänger hon nu min nya lampa jag beställde. Det kom som en överraskning att lampan skulle monteras ihop  och all bling bling sättas dit själv. Men nu hänger hon i taket :)



Lade några rosor i mina medicinflaskor som jag har på öppnaspisen för att pigga upp lite.

Nu skall jag ta min gigantiska kaffekopp och några inredningstidningar och sätta mig på terassen och njuta.

Ni skall alla ha det så bra. Och tack för att ni tittar in hos mej :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar