torsdag 22 mars 2012

Pyssel med mamma

Halloj alla fina!

Vi har pysslat  lite med färger gossen och jag. Mamma såg inte precis så smutsig ut som gossen ;). Men nästan.


Så gnider man in färgen i händerna och så.....gnider man in det i ansiktet :) Tur så gick färgen att tvätta bort ;)




Nu har även jag börjat laga lite påskpynt :) . Ett stort ägg fick vit färg. Nu ut och söka lite björkris.
YES!Lampan jag beställde från NetAnttila har kommit. Nu är det bara att söka hem den och försöka övertala min sambo att söka fram stegen och lägga lampan på plats ;) . Det kan vara att jag får höra några väl valda ord, för det är HÖGT till tak :D .Lägger in bilder sen när jag har fått förhandlingarna undan och lampan på plats ;)

Önskar er alla en skön dag.

Och tack för titten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar