onsdag 25 april 2012

Soffa eller säng.....?

Hej på er mina damer!

Värst vilken dimma vi har idag!
Det blev solsken igår ändå :) Inte bara regn.

Vill Tacka er för era åsikter angående Husqvarnan som skall bli bord. Jag gör som ni säger ;)
Ångrar jag mej så kan jag ju alltid ta till penseln.

Har såååå många problem just nu som jag borde hitta lösning till :)
Det första är ju då angående bordsytan på "symaskinsbordet", måla eller icke måla som är nu löst :D. Det andra problemet....skall jag måla järndelana vita eller ej? Förstör jag den då?  Tredje problemet....Har en kökssoffa som min mormor och morfar sovit i ,som jag nu har vid matbordet i vardagsrummet. Planerat att släpa den in i lillemans rum åt honom som säng?!?! Storebror har använt den som säng tills han växte ur den. Om jag nu då bestämmer mig att flytta den till C:s rum, så behöver jag hitta 3  matstolar till eller  6 NYA matstolar :D . Tänk vilka problem man kan ha. Hihii




Här ovan är soffan ifråga.






What to do , what to do ?!?!  Hmmm.... ;)

Borde  börja baka lite till den större gossens kalas idag.

Ha en bra dag alla goa






3 kommentarer:

  1. godmorgon;)
    tur dina problem inte är större än så ;))
    Soffan är jättefin !! och järndelarna du undrade över,dom skulle absolut bli vita hos mig!!
    ha en jättefin dag vännen! /kram Anne

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder, Erica :) Den sofaen var virkelig fin :) Og tenk så spennende å kjøpe nye stoler hvis du ender opp med å flytte den :)

    Ha en fin dag og kos deg :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  3. hihihi ja vilka problem vi har!! :0)
    Jag lät stommen till mitt symaskinsbord vara svart, men efter ett tag tog jag steget ut och målade det vitt.. har inte ångrat mig!!
    Men det var något som mognade fram hos mig...:)
    Soffan är supernygg!

    Kraam Tina

    SvaraRadera