torsdag 4 oktober 2012

Några ljusstakar

Veckan börjar närma sig mot sitt slut :)

Sågade, målade, skruvade,skrev igår :) Blidde några ljusstakar eller vad man skall kalla dem.




På den högre står det live it, love it, dream it & wish it


Den lilla skylten gjorde jag åt lilleman =)


 På den lägre har jag skrivit alla årstider.



Tack för era kommentarer i mitt tidigare inlägg :)

Nu skall jag försöka hitta lite slippapper :) .Målade ett bord vitt och nu skall jag ge den en liten behandling ;)

Snart helg :)
Ni skall ha det såååå bra alla.






15 kommentarer:

  1. så fina de blev..
    ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Vad fina dom blev! Du är full med energi pysselgumman, härligt! Kram, Sofia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Det är min terapi ;) Annars låg jag väl under täcket

      Radera
  3. Du är jämt så flitig och pysslig:) Mitt tips till dina Mårbacka är, låt dom stå i ett fönster,gärna ett rum där det inte är så varmt,vattna en gång i veckan.Så gör jag och det brukar funka,jag har provat andra sätt med mörka kalla rum och dyl,det har ej funkat:) ha de gott...kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen
      Verkligen vänligt av dej att ge mig tips hur jag skall "försöka" få mårbackan att klara vintern :) Jag har nämligen inga gröna fingrar.

      Radera
  4. Hei Erica!
    Så flotte lysestaker, og så enkelt gjort :)
    De ble kjempefine, og en god ide du har delt med oss.
    Tusen takk!
    Herlige bilder ;)
    Ønsker deg en flott dag videre!
    Klem Mirjam

    SvaraRadera
  5. Hi Erica,
    That all looks so beautiful, I love it.
    Happy weekend to you!
    Heidi

    SvaraRadera
  6. Härliga ljusstakor..Vad duktig du är att texta!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Sååå fina vännen, du kan du *ler*
    Önskar dig en fin helg!

    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Har du gjort de själv?
    Jättesnygga ju.............vad duktig du är.

    Kul att jag hittade din mysiga blogg.

    Ha det fint,
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Dom ljusstakarna var jättesnofsiga, liknar skarp-design :)

    SvaraRadera
  10. Dom ljusstakarna gillar jag!!
    Och så enkelt och snyggt. Fiffiga du :)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  11. Så fina söta du...hälsningar från ett just nu soligt sverige:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  12. Så fina söta du...hälsningar från ett just nu soligt sverige:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera