fredag 13 april 2012

Tävlings dags

Halloj alla fina bloggisar!

Det har nu gått ett 1/2 år sedan jag började skriva min blogg,så nu firar jag detta med en liten utlottning.
Hade ALDRIG kunnat tänka mej att så pass många läsare tappar bort sig till min blogg :)

Som första pris är en produktpåse med boken Lev Vackert och ett ljus från YankeeCandle.
Detta produktpaketet kommer från inredningsbutiken Villa31 (klicka på namnet så kommer du dit )
TACK VILLA31 för samarbete <3




Som tröst pris eller andra pris



Pentik produkter. 2st kökshanddukar,en smörkniv och ett litet  hjärtformat träfat.


Hur skall man då gå till väga för att få vara med i utlottningen av dessa fina priser?!

Du får
1  lott för en kommentar
2  lotter för en kommentar och om du är läsare av min blogg eller klickar dej som läsare
3  lotter för en kommentar,läsare samt om du går in på Villa 31 facebook sida och klikkar gilla 
4  lotter för ovan nämnda samt länkar denna tävlig i din egen blogg.

Vänligen skriv hur många lotter du snappar åt dej :)

Tävligen avslutas 4:e maj kl.18:00

Önskar er alla Lycka Till




29 kommentarer:

  1. Hei hei Erica :)

    Foe en utrolig flott utlottning! :)
    Lev Väckert har jeg hatt lyst på såå lenge! :) Så jeg blir selvfølgelig med og tar 4 lodd! :)

    Ha en fin fin fradag og god helg!
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill va meeee...superfin utlottning och jag tar full pott!
    Ha nu en fin dag!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Oj så fiint. Vill gärna vinna allt. Deltar i din utlottning med tre lotter.

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1/2 bloggår! Jag är gärna med i din fina utlottning och tar 4 lotter :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  5. Vilken fin utlottning! Jag är gärna med med en liten lott!/Susanne

    SvaraRadera
  6. Gratulerer med 1,5 års dag og mange følgere, du har jo bare en så herlig blogg med fine bilder av det nydelige hjemmet ditt :)
    Vil jo veldig gjerne være med på trekningen å prøver lykken med 4 lodd hos deg :)

    Fin Lørdag til deg
    Klem fra meg :)

    SvaraRadera
  7. Så klart jag är med på denna fina utlottning! 2 st lotter till mig. Tack! Ha en fin helg kram Anne

    SvaraRadera
  8. Hipphej en trevlig tävling ser jag. And I feel lucky today så jag nappar 3 lotter.

    Ha en fin helg
    Monica

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med och tävla...tar 4 lotter jag!

    Fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  10. Jag tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Men oj höll på och missa att du har utlottning på g! Grattis till ½ år i blogglandia.
    Klart jag är med då o tar 1 lott tack.

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag hittade den blogg via samlingsplatsen. Vad mycket fint och vilken inspiration här finns! Tack!

    Jag tar gärna en lott samtidigt.

    Hälsningar
    Jenni

    SvaraRadera
  13. Jag tar gärna två lotter! :)

    SvaraRadera
  14. Jättefin blogg, vill givetvis vara med i utlottningen, kniper 1 lott :)

    SvaraRadera
  15. Hejsan pysselgumman, jag är med med 2 lotter! Kramis.

    SvaraRadera
  16. En lott - tack :)
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  17. Härlig blogg du har, jag är gärna med och tar TVÅ lotter! :-)

    Hälsn, Anna-Lena

    http://blogg.vasabladet.fi/inredning/

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag har tagit två lotter. Jag följer dig på Bloglovin.

    SvaraRadera
  20. 3 lotter fick jag ihop :)
    Tack för sällskapet i onsdags!

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med i utlottningen :) har även länkat på min blogg så jag kniper 2 lotter

    //Cecilia

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med i utlottningen. Jag provar min lycka med en lott, tack.

    SvaraRadera
  23. Oj, det här har jag missat - klart jag vill vara med! =)

    Gör alla uppgifter och kniper 4 lotter, länkar från vänsterkolumnen i min blogg. Nu håller jag alla tummar och tår jag har. =)

    Kram

    SvaraRadera
  24. Hej Hej! Detta var en rolig lite utlottning. Jag vill gärna vara med och jag snappar åt mig 3 st lotter! Håller tummarna och tack för en bra blogg!

    Kram
    Alex
    Alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej Hej! Självklart vill jag vara med din din fina utlottning! Skulle vara jätte roligt att vinna. Jag tar 3 st lotter, tack! Hoppas på tur!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med i utlottningen din. Fina priser du har. Jag tar en lott, tack.

    SvaraRadera
  27. En liten lott får det bli för min del också! Tack :)

    SvaraRadera
  28. Hittade till din blogg och din tävling. Fina priser som du lottar ut! Jag är gärna med. Jag länkar med bild, blir det 2 lotter då?

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera