söndag 15 juni 2014

Solen skiner, men vågar man hoppas att denna dag blir en varm och solig?! Eller kommer det att ösa ner?!


Jag har nån grå period för tillfället.
Shoppade hem nya kuddfodral och en pläd från H&M Home.















Mitt barnbarn W flög till England idag. 20 minuter på planet och han hade fått nog, han ville hem.
Vädret var klart så de kunde se vår lilla stad när planet flög här över. Vi hade otur med vädret när vi flög till England, för det var dimmigt. Land såg vi först vid Brittiska öarna.











Nu skall jag försöka komma på nå´t  "roligt "  för lilleman. Det är inte lätt. Alla mina förslag har dumpats.
Han har otrolig saknad efter W som nu landat i England. Det blir långa 10 dagar!!




















Ha en skön söndag mina vänner!









3 kommentarer:

  1. Din gråa period som du säger, ser verkligen fräsch ut med det vita!
    Ha en skön söndags kväll!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Olá achei muito lindo essas fotos.
    Gosto dessas cores.
    Adorei conhecer.
    janicce.

    SvaraRadera