måndag 25 mars 2013

Sitter och planerar...

.... i vilken färg jag skall måla väggarna i köket / hallen. Just nu går väggarnas färg i en rosa ton. Har två alternativ. Ljus ljus grå eller ljus ljus beige. Under dagen har det börjat luta mera mot det gråa. Måste imorrn släpa mej till Rautia ( järnhandeln ) för att se vad de har att bjuda mej ;)


Hade helt glömt bort hur starkt denna blomma doftar ;).

Idag har jag IGEN funderat hur jag skulle kunna möblera om i vardagsrummet. Möblerna har flyttat omkring  i mitt lilla huvud. Det är bäst att jag gör ommöblering då sambon är på jobb, för han brukar morra till när jag föreslår nåt sånt. Karlar.

Värst vilket fint väder vi haft idag. Fått njuta utav solen hela dagen. +5 i skuggan. Vår ?! Hoppas nätterna börjar bli en aningen varmare nu framöver och dagarna varma så smälter snön :). Idag har man nästan kunnat se med bara ögat hur snön smälter.

Önskar er alla en fin början på den nya veckan.


4 kommentarer:

  1. Ljust grå skulle nog jag välja
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Det är skojigt att planera och fundera, men inte så lätt alltid.
    Jag har oftast en ide` när jag far till tapet/målaffären men sen när man ser utbudet så har det många gånger hänt att jag kommer hem med någonting helt annat.
    Hoppas du kan bestämma dej.
    Trevlig kväll åt dej!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Hei der!!
    Jeg hadde nok valgt lys grå! Er veldig glad i grått:-) Her er det også varmere, pluss 3-4 og masse sol hele dagen!! Snøen smelter og jeg blir glad!!
    Ha en fin kvled og påske!! Lykke til med malingen!!
    Klem Siri

    SvaraRadera
  4. Hejsan :)
    Jätte kiva blogg du har, stilrent & vackert :) Precis i min smak !!

    SvaraRadera