fredag 31 augusti 2012

Hon är snart 200 år

Min gamla kista som fick flytta ut i vardagsrummet har fått en ny uppgift. Hon fungerar som förvaring för diverse textiler.
Då jag lyfte på locket för att fylla henne, upptäckte jag att hon är 100 år äldre än jag trodde .
Hon fyller 200 år nästa år.






Tyvärr så vet jag inte vem den tillhört :( . Skulle vara trevligt om man fick veta vem som ägt henne.

Nu skall jag njuta av nyaste Lantliv som droppat ner i min postlåda.

Ha det så gott mina vänner.


2 kommentarer:

  1. Hei igjen:)
    Er så spennende å tenke på hvem de gamle ting har tilhørt..:)
    Kjempestilig kiste..:)
    Så må du kose deg med masse inspirasjon fra lantliv:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    God klem fra Camilla

    SvaraRadera
  2. Oi, så fin den kista var. Utrolig morsomt å ha ei kiste som er såå gammel. Lucky you.

    Ha ei fin helg

    Klem

    SvaraRadera