tisdag 7 augusti 2012

Röda vinbär och Hortensia

Hejssan mina vänner!
Hoppas er vecka börjat bra.
Idag har vi varit och plockat röda vinbär med min syster,faster.lilleman och hunden.


Mor, son och hund vid bärbusken.


Jag bara måddes plocka några kvistar hortensia på samma resa.

Hittade i somras en ny tidning jag ej tidigare sett i våra butiker, Isabellas.
Vilken härlig tidning.



Härliga utekök. Vill ha!! Väntar att vår terass skall nu bli 100% färdig såjag kan börja inreda den.


Har tid nu under vintern att planera mitt utekök :) Yes! Några idéer har jag redan.
 Titta vilket skafferi på bilden ovan. Hääärligt!!

Oh, f....n vilket väder vi har fått nu på eftermiddagen. Regnet öser ner!!!

Det gäller att dra på sig regnrocken och dra ut huden. Skall ta en runda med honom om jag lyckas få ut honom ;)

Ha det så bra alla!


1 kommentar:

  1. Hejsan den tidnigen isabella har jag ..mycket fint och många tips i den
    Kram Rosa

    SvaraRadera