tisdag 10 januari 2012

Tittar bara hastigt in för att fråga er om er åsikt gällande idén som plötsligt dök upp i huvudet på mej.
Fick nämligen en sådan idé att jag skulle göra om min apotekarbyrån eller vad den nu heter.
Tänkte nämligen att jag skulle ta och bygga hyllor till den.....töntigt eller??!!


På bilden kan ni se mina planer.(bildkvaliten urusel,sorry)

Har någon av er gjort liknande? Eller har ni gjort på nåt annat vis?
Tänkte slå panel/pärlspont som bakvägg,lister runtomkring-sidorna,hyllorna och uppe på.
Är jag knäpp eller...??!

Kram Erica  

10 kommentarer:

  1. Ja om du är händig kan det bli riktigt bra....följer projektet med spänning ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är ingen Händige Manny, men jag har satt ihop en tallrikshylla och en köksö förra året och hjälp skulle jag säkert få av min sambo. Tänkte vara så finurlig att lägga ihop den av färdiga skivor i stl 30 x 100 och 30 x 140 som jag måste såga lite kortare.... bakväggen spikar man väl enkelt??! (ler)
    I´ll keep you posted ;)

    SvaraRadera
  3. Hej Erica
    Jeg synes det lidt sjov at jeg har også en gammel skab som vi kalder også "Apotekarskap"
    Ha det rigtig god og glæder mig til at se dit næste indslag !!
    Kram Diana

    SvaraRadera
  4. Det kan ju bli hur bra som helst ju!!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Det blir säkert helt snyggt!!!
    Följer med spänning ditt projekt ;)

    Jag har samma byrå, men jag skall bara måla min vit i sommar.... mina talanger räcker bara till det :)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentarerna.
    Monica: Jag målade min för ett par år sedan vit. Hade den i delar fast man skulle ha kunnat göra det änklare ;).
    Lena: Jag hoppas verkligen det blir bra. Jag är inte SÅ bra,men prövar jag så vet jag ju inte om det blir till nå´t.
    Tänkte att på så vis skulle jag få mera förvaringsutrymme d.v.s mera yta att lägga alla mina prydnadssaker på ;)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för dina kommentarer på min blogg! Har inte blivit av att svara, men nu är jag igång igen :-)
    Tycker det låter som en jättebra idé att göra sådär! Blir säkert jättefint!
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Hei!!

    God idè, synes jeg. Tror det kan bli kjempfint!!

    Fin torsdagskveld til deg:-))

    SvaraRadera
  9. Kul! De kommer att bli hur bra som helst :) Tänk bara på att hitta så tunn panel som möjligt till baksidan (blir så tung annars )

    Ja borde komma förbi efter böckerna, e i flyttsvängen å sku behöva lite inspiration i all oreda! <3

    SvaraRadera
  10. Lotta: Tack för din kommentar.Jag har läst att ni haft det lite stökigt efter stormen.
    Fru Samuelsson: Trevligt att du gillar min idé.Skall lägga in bilder imorgon eller lördag på projektet.Har idag jobbat med det.Och Välkommen till min blogg :)

    SvaraRadera