fredag 21 september 2012

Hinner ej med...

Halloj mina vänner!

Hups, så var det fredag igen. Hinner inte riktigt med mera ;)
Jag har suttit och virkat och virkat....mormorsrutor. Nu så har jag "endast" 20 tal som jag borde få ihop.
Måste ha lite annan sysselsättning ockå så nu i helgen skall jag riva lite tapeter hemma hos mamma och lägga upp nya samt måla hennes trappor.



Hunden vår har tagit över soffan. Ser ni hur han tittar på mej? Han vet att han INTE får ligga där.


Hittade denna skol på vår höstmarknad. Skolan hade loppis och där många fina planscher till salu. Fastnade för en med svart bakgrund men den va för söndrig för att jag skulle ha betalat så mycket som de bad för den, så jag tog denna med pieris brassicae.

Nu mina vänner skall jag söka fram golvet här i vardagsrummet ;)

Önskar er en härlig fredag!






3 kommentarer:

  1. Vilka fina mormorsrutor du har virkat! Men det är ju så mysigt i soffan...söt vovve! :)

    Ha en fin fredag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att ligga här tycker han nog
    ha en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Å när du är klar kan du komma hit, här behöver det oxå målas!
    Det är bra att du håller igång vännen, jag är bara trött...antar att det är den där förbaskade förkylningen som aldrig vill ge sig!
    Hundar i soffan är förbjudet, dom försöker inte ens, tack å lov...men visst ser det mysigt ut *ler*!

    Ha nu en fin helg!
    Kraaam!

    SvaraRadera