fredag 16 november 2012

Att få en på gott humör

Det fick jag uppleva igår.
Satt hemma på förmiddagen och funderade på att städa eller icke städa, så ringer det på dörren.
Där står min fd.granne med en blomma :)




Hon fick mej på gott humör :) Tack E det var snällt av dej.

Och gissa om denna dementa person kom ihåg sin kamera när hon for till Fiskars?!?! Den blev hemma på köksbordet!!!
Hade på mej en urgammal kappa jag köpt på H&M för nästan 10 år sedan. Pia ( By Pia´s )  blev helt förtjust i den och ville ha den som modell för sommar kollectionen hon designar :). Väntar att hon skall ringa och att vi kommer överens om när jag skall leverera kappan åt henne. Så så kan det gå.


Önskar er alla en bra dag.



5 kommentarer:

  1. God morgen skjønne deg!:)Så mye gøy som skjedde hos deg da!!:)
    Så utrolig koselig når noen er så søte og komme med blomster:)
    Nydelige var de!;)
    Ønsker deg en fin dag Erica!Og en goooood helg!:)
    Kjempegod klem fra meg:)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina vänner du har. Ha en skön helg kära du ;)
    /mia

    SvaraRadera
  3. Härligt med såna vänner
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Blir du av med kläderna när du går ut, haha...ja så kan det gå!
    Underbara grannar du har, liljor är min favorit!

    Ha det fint i helgen vännen!
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  5. Ja så kan det gå :) den kappan borde du ju visa här på bloggen nu ....

    SvaraRadera