fredag 9 november 2012

Morning friday!

Sitter här hemma ensam med hunden idag.
Har inte tänkt göra nåt idag, bara vara. Trots att Julgatansöppning här i Ekenäs närmar sig med stormsteg och jag lovat sy ihop några hjärtan och sockor till Julförsäljningen :).
Jag hinner ;).



Fick dessa glasunderlag av min väninna häromdagen. Gillar dem strongt. Härligt "slitna" och mönstret såå fint :). Kommer inte iåg beställde hon dem från Villa31 eller Quriosa. Bäda butikerna kommer ni till genom länkarna på högra sidan i bloggen :).

Vill tacka er alla för era goa kommentarer i mitt tidigare inlägg :).

Önskar er alla en solig fredag!







2 kommentarer:

  1. Dom är jättesöta ;) Jag har några med mer ros/blads mönster på. Trevlig helg
    /mia

    SvaraRadera
  2. Soligt har det varit här med idag, och kallt!
    Hoppas du får en fin helg!

    KRAM!

    SvaraRadera