måndag 27 maj 2013

Fan tar den som ger sig.....

Nog har jag fått gnälla och gårma för att få ETT hål borrat i väggen..... men fan tar den som ger sig eller....?

Titta och häpna.
Hyllan har bytt plats. ÄNTLIGEN!!!




Här kan ni se hyllan ännu ovanför apotekarskänket.



Ta-daa..... Nu är den borta!








Nu är den på väggen ovanför TV-skåpet :). Nu är jag nöjd :). Fniss.....

Måste ta itu med mina tegel som jag skall fått beställning på ( man kan se en sådan på några bilder ovan ). Ännu är de " poppis" och folk vill ha av dem. Som tur så böt min syster taktegel förra året på huset och nu har hon en enorm hög av de gamla teglen på gården ;).  Och efter det blir det att laga några canvastavlor med text. Puuuuust. Hoppas att tummen klarar av att hålla i pennan och penseln så mycket ;).

Skön början på den nya veckan!!




3 kommentarer:

  1. Kannatti nähdä vaivaa, upealta näyttää! :)

    SvaraRadera
  2. Du har ju likadant apotekarskåp/hylla som jag ju!! :0)
    Ditt hyllbyte blev topenbra!

    Kram Tina

    SvaraRadera