tisdag 1 januari 2013

Önskar er alla en riktigt god början på det Nya Året!

Och värst vilket ruskigt väder vi har idag. Snöhögarna sjunker och tittar man riktigt noga så kan man se gräsmattan titta fram under snön ;).

Vi spenderade år 2012 sista dag i Esbo shoppande. Hittade massor med kläder och skor/vintestövlar åt barnen. Vinterstövlar hittade jag även åt mej själv samt en GUESS plånbok :).

Från IKEA köpte jag BORGSJÖ bokhyllor (hög+låg), köpte nya handdukar (förnyade hela sortimentet här hemma ) samt några nya påslakansset mm.





En hel dag på resandefot känns tyvärr i kroppen :(. Har inte kunnat sova. Men det visste jag att skulle hända,  så jag får skylla mej själv för att jag föreslog denna resa.

Önskar er alla som tittar in en riktigt fin första januari.
Tack för att ni tittar in.









11 kommentarer:

  1. Snygga stövlar och plånbok du hittat :)
    Ha en god början på det nya året!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska dig ett gott nytt år!

    Kram

    SvaraRadera
  3. God fortsättning och ett fantastiskt år 2013 önskar jag dig!!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år till dej.
    En snygg plånbok du hittat!

    Monica

    SvaraRadera
  5. Jätte många fina inköp du gjort.
    God början på det nya året!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  6. Hittade hit genom en annan blogg. Vill önskar dig en härlig start på 2013 innan jag fortsätter kikar runt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Så snygga stövlar!
    Härligt med lite bra shopping till rätta priser också.........

    Ett gott nytt år till dig också,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Ønsker deg et RIKTIG GODT NYTT ÅR kjære Erica.

    Klem

    SvaraRadera
  9. Kul att shoppa lite nytt
    god fortsättning på nya året
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Mycket fint du shoppat
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året

    SvaraRadera