lördag 27 oktober 2012

Bra dag för att drömma

Good Morning Sunshines!

Hrrr......vilken kylig dag vi har idag.
Tur att jag tittade på mätaren INNAN jag for ut med hunden på moronen. -9,9 visade den!!
Det är VINTER mina vänner.
Fick igår på posten boken jag väntat på i nästan 2 veckor.
Belle Blanc - Merry Christmas.




Tror jag kryper upp på soffan med min bok och en kopp kaffe, blir där hela dagen ;)

Idag håller jag en liten paus med handarbeten. Har sytt vimplar, stickat uppstickare och virkat en matta.
Nu måste mina fingrar och handleder få vila en stund ;)

Trevligt att ni tittar in!

Önskar er en fin vinterlördag <3







1 kommentar:

  1. Hei vennen :)
    for en fin bok!!
    Huff så kaldt det var hos deg ;)
    Synes bare du skal kose deg under teppet med denne fine boken, det høres perfekt ut!
    Vi tar en tur i dyreparken med barna idag, det blir herlig :)
    Klem klem

    SvaraRadera