tisdag 23 oktober 2012

I´m alive.
Jag menar ..... har inte märkt hur tiden bara rusat iväg. Haft fullt upp över öronen med att virka och sy.
Nu skall jag ta det lite lugnare..... hade jag tänkt.
Förde mina handarbeten till försäljning till Mini-Shop här i stan och ägaren bad om hjälp med en del grejer.
Så nu har jag fullt upp igen. Inga handarbeten denna gång, utan hjälpa henne planera ändring i hennes shop, hjälpa med beställningar etc etc.




Väntar på att min bok , Belle Blanc- Christmas, jag  här skall dyka upp.
Och så två andra paket med lite inredningsgrejer skall hitta hem till mej. Värför skall det ALLTID ta såååå lång tid innan paketena hittar fram ;) ?!

 Trevligt att ni tittar in här hos mej.
Och tack för era söta kommentarer :)

Önskar er en fin fortsättning på veckan.



6 kommentarer:

  1. It is so easy to not notice how time flies! hope your packages arrive soon. x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tell me about it ;)
      One of three packages arrived today :)

      Radera
  2. Vilket fint kistbord du har ;)
    /mia

    SvaraRadera
  3. Ja tiden flyger iväg.. man vill hinna så mycket ..
    Sån fin hörna

    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Flotte bilder :) Ja tiden flyr nå....jeg har vært en dårlig bloggvenne en god stund, men nå kjenner jeg at blogglysten er tilbake - endelig ;) Koselig!!
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvaraRadera