måndag 29 oktober 2012

Måndag och ny vecka.
Veckoslutet for rusande förbi :) Man vill liksom inte alltid hinna med.
Var en sväg upp till Karis igår och leka med lille W. Påvägen hem hade jag två nära ögat upplevelsen. Jäv...... idioter må jag säga som finns på våra vägar, som i halkan bara kommer ut framför en som kommer körande 100 km eller 80 km/h. Jag bara hatar riksväg 25. Varje gång jag körde till eller från jobbet i Lojo hade jag dylika situationer. Och det som var skrämmande var att dessa idioter oftast tyvärr var busschaufförer eller andra yrkeschaufförer.
Och räcker det inte med alla dessa dödsolyckor/ olyckor i Raseborg de senaste dagarna.

Mattan jag virkade har flyttat till sitt nya hem.  Hoppas du gillar den M :).
Så nu sitter jag och stickar. Vita uppstickarna  fem före klara. Nu endast spetsen fast och lite band.
( Vink vink M du som läser bloggen och skall ha dem  hihii )








Nu vill jag önska er alla en fin början på den nya veckan.

Ta väl hand om er. Man är aldrig en stund säker när vår tid på denna jord är över.

Må väl.



1 kommentar: