torsdag 14 februari 2013

Alla ♥-dag

Här har vi med lilleman varit vakna sedan 3 i natt.Han bestämmde sig för att vi hade sovit tillräckligt!
OBS!Han bestämmde. Mina försök att få honom att somna om misslyckades.
Har därför  fått hitta på nåt att göra så jag inte somnar sittande ;)

Sydde överdrag till stolen. ELle rättare sagt så förlängde jag bara överdraget.







La ett litet bord bakom soffan.






Några nya kuddfodral sydde jag  idag.
Köket har jag flyttat på saker igen ;).




Trevlig alla ♥-dag till er alla som tittar in ♥.







7 kommentarer:

  1. Stolen blev så fin med frillan på fållen :)
    En glad alla hjärtans dag önskar jag dig med!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dig vännen!
    Jättefina bilder.

    Goa kramen!

    SvaraRadera
  3. Kjempefine bilder.
    Koselig blogg du har, og et nydelig hjem.
    Har lagt meg til som følger, og ønsker deg en flott dag.
    Klem fra meg

    SvaraRadera
  4. Stolkjolen blev ju hur snygg som helst!!! :))

    Önskar dig en mysig alla❤dag, vännen!
    Varm kraaam
    Tina

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en trevlig alla hjärtans dag... Jättefina kuddfodral .. kram sussie

    SvaraRadera
  6. Heia Erica. Stoltrekket var kjempefint. Putene også. Jeg bare elsker det symaskinbordet.

    Ha ei nydelig helg

    God klem fra meg

    SvaraRadera
  7. Stolen blev jättefin..ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera