lördag 23 februari 2013

Skönt med morgnar då man inte har bråttom. Man kan bara sitta och drömma vid frukostbordet.
Njuta av en låååång frukost.


Här har vi hoppat omkring i pyjamas hela morgonen :)


Mina pelargoner verkar må bra trots att jag haft dem inne vid fönstret hela vintern.


Julrosen har jag vid samma fönster och den mår också bra. Hoppas att jag får den att hållas vid liv till våren så jag kan plantera ut den :)

Näe... nu tror jag vi måste ta och klä på oss lite kläder. Inte kan man sitta hela dagen i pyjamas heller. Eller?!

Önskar er alla en fin lördag!





3 kommentarer:

  1. super hyggelige fotos, mine pelargonia har osse stået inde i kølige soverum hele vinteren og den har klaret sig fantastiks flot. bliver herligt når de rigtigt går i gang med at vokse.
    go helg til dig
    http://auntiesvintagedecor.blogspot.dk/

    SvaraRadera
  2. Hej
    Bare so dejligt at hygge indenfor i pyjamas lørdags morgen.
    Ha en rigtig god weekend !
    Kram Diana

    SvaraRadera
  3. Det är ju underbart att kunna gå omkring i pyjamas en hel dag...
    Det ska jag göra i morgon, söndag... hihi

    ha en mysig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera