tisdag 26 februari 2013

Våren är just här!

Satt ute en stund på sparkkälken och njöt av solen med min kopp kaffe. HÄRLIGT!!
VÅREN är snart här mina vänner. Man kan nästan se med bara ögat hur snön smälter. Hittade små små början till blad på mina syrener. Knipsade åt mej några kvistar och tog dem in.

Kastade ut täckena och dynorna på morgonen. Efter vädringen böt jag sängkläder. Så nu är det fräscht i sängen :) .Temperaturen låg på -14,8 då jag kravlade upp mej ur sängen. Skit kallt skall jag berätta för er var det att visa näsan ute ;).
Gjorde storstädning som sagt igår. Plockade runt på lite saker igen också( hihii )

Hon fick flytta in i sovrummet min provdocka.
Sovrummet är inte så stort. Men jag fick henne placerad brevid min säng :)


Hon fick min balettskor runt halsen. Inte många pirouetter gjorda med dem inte.


Nu skall jag fortsätta med mitt pyssel så jag hinner med allt innan jag skall söka hem lilleman.

Ni skall ha det så bra alla.



2 kommentarer:

  1. Veckorna går så fort att våren är bakom knuten ren.
    Att föra ut sängkläderna och vädra dem, borde man nog göra lite oftare, för det doftar så gott när man haft dem ute.
    Trevlig tisdag åt dej!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att vädra sängkläderna ute ..och snart har vi våren här hoppas vi
    kram Rosa

    SvaraRadera