söndag 24 februari 2013

Redan söndag....

.... vart tog helgen vägen?! !?!
Sportlovet över. Vardag imorgon. Måste försöka komma ihåg att lägga väckning innan jag lägger mej ;).

Idag tänker jag bara lata mej.

Bakat kladdkaka som vi skall njuta av idag med kaffe och saft.



GG burken köpte jag på DesignWest här i stan. Man blir helt galen när man går in i den butiken av alla de ljuvliga GG sakerna :). Jag har ännu inte lyckats komma ut därifån utan att jag köpt nåt ;). Hihii.....

Nu mina vänner skall jag krypa upp i soffan med mina inredningstidningar/-böcker och drömma :)


Önskar er alla en härlig söndag!!


3 kommentarer:

  1. Låter skönt. Ha en bra söndag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Hej
    Mmmmm ser virkelig godt ud !!
    Ha en rigtig god søndag.
    Kram Diana

    SvaraRadera