torsdag 17 oktober 2013

Hej på er!
Hoppas ni alla har det bra.
Idag åker vi ut till landet, stugan. Skall bli så skönt.




Ni som läst min blogg en tid, så vet att jag kan komma på rätt tokiga idéer ;).

En del av er kanske känner till Chalk Paint som man kan se  bla. i många amerikanska bloggar.
Chalk Paint kan man köpa i Finland också. Endast en affär säljer den. 1 liter kostar över 30 €.

Kan ni komma på vad jag har gjort?!
Jag har kokat ihop min egen Chalk Paint.




Den är redan testad. Täcker bra och torkar fort.
Gjorde en vit och en ljusgrå sats med färg.


                              


Nu skall jag gå igenom allt som skall packas i bilen, så vi kommer iväg till stugan idag.

Tack för era trevliga kommentarer :).

Önskar er alla en fin fortsättning på veckan.
Ha det gott.




3 kommentarer:

  1. Så kul när man lyckas att göra ett eget...
    Så fint det blev och vilka fina bilder,
    Önskar dig en trevlig helg i stugan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen det receptet lägger du väl ut på bloggen!!! ;)
    Ha en skön helg på stugan!

    SvaraRadera
  3. Vad bra det blev
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera