onsdag 16 januari 2013

Gjorde en resa till Esbo igår.
På hemvägen åkte vi via IKEA för att se om jag skulle ha hittat persienner. Men NADA. Så det blev lite annat smått istället.
Hittade dock på JYSK.



Fatet och ljusen från IKEA.



Rosa ljus som ger lite vårkäslor :).


Nu skall jag rusa iväg på träff med arbetsplastläkaren för 3:e gången på 3 veckor.
Hon vill att jag skall skola om mej! Kan man lära sig nå´t nytt i denna ålder?! Jag är ju gammal som gatan , over the hills and faaaaar away , säger min 16-åring ;)

Önskar er alla en fin dag.
Tusen tack för era kommentarer.









5 kommentarer:

  1. Jäkla ungar och deras kvickheter ;)
    Det jag ser och läser hos dej,
    så ger mej en känsla av att du kan lära dej vad som helst.
    Fatet kom nu på min lista *köp från Ikea* den börjar bli så lång så jag måste nog ratta dit snarast.

    Ha det bra idag.
    Monica

    SvaraRadera
  2. Ljusen passar så fint i färg med ditt nya överkast :)
    Ha en god fortsättning på dagen!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Även gamla hundar vet du vännen:)...jag tror du fixar det mesta! Ungar är ju såååå roliga, har ett par jag med:)

    Ha det fint!
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Så fina ljusen blev där ...jo visst kan du lära om ..det är jag övertygad om
    kram Rosa

    SvaraRadera