måndag 7 januari 2013

Lite vårigt i vardagsrummet

Hääääärliga måndag! Jag säger så även om jag brukar hata måndagarna. Men idag hade jag en orsak att gilla denna dag. Lilleman hade sin första dagisdag efter jullovet! Gissa om jag har  njutit av lugnet hemma i några timmar ;). Jag var redan färdig att byta honom mot en häst ;). Jullovet var alldeles föööööör långt för honom. Inga kompisar att leka med, endast trista mamma som ALLTID gör annat också ;).
Hämtade mitt paket från Matkahuolto som innehöll bla sängöverkast som jag beställt från Annival Interior.




 Tycker det blev lite vårigt nu i vardagsrummet ;)


Beställde även lite tyg på samma gång.




Lilleman fick ett sängöverkast i grått med stjärnor.


( Sängöverkast IB Laursen )

Var till arbetsplastläkaren idag igen. Nu pratade vi om min framtid inom arbetslivet och vad göra eftersom jag redan varit snart 3 år borta från arbetslivet. Nu har jag fått till uppgift och fundera vad jag vill bli när jag blir stor ;). Sedan är det bara att börja fylla i en massa papper.........

Nu vill jag önska er alla som tittar in en bra början på den nya veckan.
Ha det så gott!







2 kommentarer:

  1. Jättevackra sängöverkast du köpt! Skall bli roligt att se vad du syr av tygen :)
    God fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Härligt med vårkänsla! Önskar dig en fin start på veckan.

    kram

    SvaraRadera