torsdag 24 januari 2013

Tiden den bara rusar iväg och jag hinner inte med mera ;).
Hade läkarbesök denna vecka  och nästa vecka skall jag till henne igen.
Jag har samlat ihop alla läkarintyg och utlåtanden från de 3 åren jag varit sjukskriven så nu börjar allt vara klart. Nu får jag vänta med ansökninen till skolan. Den gemensamma ansökningen är i mars.
Men vad är det hon tänker studera till?!?! Textilartesan, om jag kommer in i skolan :)


Har sytt några sniglar till. Tycker de är så gulliga :)


Några änglar har jag också hunnit med. Fast alla har inte ännu sina vingar :)

Önskar er alla som tittar in hos mej en fin fortsättning på dagen.
Ha de gott







5 kommentarer:

  1. Mä olen valmistunut tekstiiliartesaaniksi SYI:stä 2004. :)

    SvaraRadera
  2. Vad sniglarna är ljuuuuvliga!!! Pysselgumman, jag ska halla tummarna uppe, sa att du kommer in! Det är ju bara perfekt till dig!

    SvaraRadera
  3. Hei vennen!
    Så flink du er til å sy :)
    Jeg skal prøve meg litt på symaskinen i helga...men jeg er ikke så veldig erfaren på det området ;)
    Håper alt ordner seg for deg!
    Ønsker deg en flott kveld, og herlig helg!
    Klem Mirjam

    SvaraRadera
  4. Den skolningen skulle säkert passa bra åt dej, klart du kommer in.
    Kram,Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  5. Så klart du ska,så duktig som du är!
    tack snälla för den fina överaskningen,har skickat mail till dig:)
    Stora kramen....

    SvaraRadera