onsdag 2 januari 2013

Lampskärmens lilla ansiktslyft

Årets första dag gick för det mesta till med att pyssla i lillemans rum.
Tog bort julstjärnan och la den gamla lampskärmen tillbaka. Tyckte den såg en aningen trist ut så jag beslöt mej för att limma en remsa med lite GG band som jag råkade ha hemma.




Förändringen blev iget stort men jag gillar den.
Nu sitter jag och väntar på alla textiler och små saker jag beställt på nätet :). Sen börjar lillemans rum (kanske) vara upp piffad ;)

Nu skall jag ta itu med att byta sängkläder i alla sängar. Puuuusssst......

Önskar er alla som tittar in en fin årets första onsdag.
Och tusen tack för era goa kommentarer :)









6 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Så fin lampeskjermen ble :)
    Enkelt og fint!
    Koselig å ordne og fiske i hjemmet ;)
    Rent sengetøy er fantastisk!
    Ønsker deg herlige dager!
    Klem Mirjam

    SvaraRadera
  2. Det piggar upp att städa ut julen samtidigt som det blir lite trist att se ut när man plockar bort alla stjärnor och ljusstakar som lyst i alla fönster.
    Lampskärmen blev fin, det behövs inte mycket att förnya lite.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Wishing you and your family and very happy and healthy New Year, filled with joy and kindness.

    SvaraRadera
  4. Enkelt och fint
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  5. Roligt att göra om litegrann!!!
    God fortsättning till dig
    Kram Susanne
    Mormorsvita

    SvaraRadera