lördag 19 januari 2013

Brrrr....kallt

Idag kan man påstå att det är liksom kallt ute. På morgonen visade mätaren -25 grader!!! Nu har vi bara -22 ;).
Inte vill man sätta ut sin näsa idag inte.

Jag har handarbetat lite den senaste tiden :) Igen ;)

2 mattor har jag virkat. Den ena gjorde jag  75cm i diameter och eftersom det blev material kvar så virkade jag en mindre till :)

Tilda änglarna har fått sina hår. Nu fattas bara vingaran. De har jag sytt men fyllning fattas.





Önskar er alla som tittar in en riktigt skön lördag!









5 kommentarer:

  1. My goodness and we think it's cold here, no contest really! Stay warm. x

    SvaraRadera
  2. Jättefina mattor, du har varit jätte flitig.
    Trevlig lördag!
    Kram,Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Hej Erica. Vad händig du är på detta. Dockorna är superfina ;)
    /mia

    SvaraRadera