söndag 20 januari 2013

Värför skall det ALLTID vara såååå svårt att förhandla med karlar. Jaa denna gång är det frågan om lilleman.
Han var nämligen i förrgår till simhallen med sin far, sprang , föll och slog haken i bassängkanten.
Mamma fungerade som ambulansförare denna gång och sökte gossarna från simhallen och körde till akuten.
Tur så gick det att limma såret för annars skulle det ha kunnat bli skrik om sköterskan tagit fram nål och tråd.
Nu har skyddstejpet börjat lossna så jag borde få dem bytta. Men........ att förhandla med terrorister är mycket lättare än med våran Casper!! Hur länge måste man "förhandla"? Har kämpat i en timme redan och gett upp.
Far som är på jobb får ta en sväng hem via.
Undrar vad grannarna tänker när ambulansen står ofta parkerad utanför vårt hus :).


Denna nyckelring fick jag av min bror när han kom hem från Mecixo. Tror jag har den bara som prydnad ;)


Nu har dockorna fått sina vingar på ryggen :)

Nu ut och njuta av solen :)

Tack söta ni för era goa kommentarer :)

Önskar er alla som tittar in en super fin och solig söndag!








6 kommentarer:

  1. Men usch då...
    Tur att det inte var "värre"
    Ja att byta "plåster" eller förband är inte det roligaste de små vet..

    Nyckelringen är ju fantastiskt snygg!
    Och dina dockor är såååå vacka!
    Du är verkligen duktig, du... :)

    ha nu en mysig söndag
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vacker nyckelring och fina änglar :)
    Ha en god fortsättning på söndagen!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Stackars dej, för att inte tala om lilleman. Det kan vara lite klurigt det där med att få byta plåster, kämpa vidare.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. stackarn..tur det inte blev värre...fin nyckelring
    och jag gillar dina dockor
    ha en bra vecka
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Finfina änglar!
    Skönt att det gick ganska ok, men lycka till med förhandlingarna :-)
    Kram Satu

    SvaraRadera
  6. Hej Erica. Jag förstår lillkillen, jag var själv skräckslagen inför plåster då jag var liten. Din bror får gärna åka till Mexico och köpa en nyckelring till mig också ;)
    /mia

    SvaraRadera