söndag 27 januari 2013

Lite kök

Fick för mej igår kväll att börja röja och städa köket. Nåt stort kök har vi inte , tyvärr.
Hos oss kommer man rakt in i köket när man kommer in genom ytterdörren. Och genom köket kommer man till vardagsrummet och vårt sovrum. Nåt stort matsalsbord får man ej in i köket :(.

köket sett från vardagsrummet
 Fick för mej att svänga bordet på ett annat led och i samma väva förminska det.
Efter att jag gjort det, svängde jag på lampan :)

sett från vardagsrummet från en annan vinkel

sett från ytterdörren
( beklagar dåliga bildkvaliteten, fotade på kvällen )


Köksön jag snickrede ihop med hjälp av min sambo har varit till stor nytta eftersom vi har så lite arbetsyta i köket.

Önskar er alla en skön söndag.
Tror det blir lite snöskottas här eftersom vi hade snöstorm igårkväll :(

Tackar för era kommentarer. Alltid lika trevligt att läsa dem.


Ha det så bra!








6 kommentarer:

  1. Mysigt kök! Vårt är inte heller stort men jag drömmer om att kunna trotta in en kökssoffa där ;).

    SvaraRadera
  2. Ser så mysigt och hemtrevligt ut i ditt kök
    ha en bra Söndag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Det var då ett hemtrevligt kök du hade!

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  4. Inte behöver ett kök vara stort för att vara fint och mysigt, du ha ju lyckats riktigt bra! Gillar köksön, ser super ut!
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  5. Oftast räcker det med att flytta en liten grej eller snurra bordet ett halvt varv, iaf hos mig som har ännu mindre kök:)
    Jag tycker du har så fint, sådär hemtrevligt mysigt...å en köksö, sånt jag bara drömmer om att kunna putta in:)
    Njut vännen, du har toppenfint.

    Kramen!

    SvaraRadera