söndag 16 oktober 2011

Dagen före min rehabilitering

Idag är det söndag. Det är en varm men blåsig dag idag. Vi har pysslat på gården som vanligt tillsammans med Casper. Vi försökte hitta våran pumpalykta..... men kunde inte hitta en. Tror det gick så tokigt ifjol att den gick sönder. Så det blir att köpa en ny.
    Plockat undan och dammsugit. Jag har till och med hunnit sy lite. Avslutade en sittdyna till Caspers matstol som jag började sy redan för ett tag sedan.
Caspers nya sittdyna med handvirkadspets

Ett broderi som jag klippt ut från ett slitet lakan och sydde fast på ett örngott  jag sydde

Nu tror jag det är färdig pysslat för idag. Casper väntar så att farmor och farfar skall komma. Undrar just om jag lyckas få honom och vila nå´t på dagen??!! 
 Jag skall försöka få min kass färdig packad. Och försöka komma ihåg att ta allt jag behöver, på rehabiliteringen, med mej.
 Så det blir en veckas paus i mitt bloggas.  När jag på fredagen kommer hem, borde mitt paket från Ullanunelma ha anlänt. Oj, vad spännande... jag är som ett litet barn på julafton. Har beställt baktillbehör så jag kan fixa ihop bakverk till Halloween partyt. 


Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar