torsdag 27 oktober 2011

Jobbigt.....

                             Hej igen!
 Är inte ett dugg morgonmänniska. Värför skall det vara såååå svårt att stiga upp ur sängen på morgnarna?! Ännu svårare har jag nu då jag är tvungen att ta mediciner :( . Idag skall jag iväg till hälsovårdscentralen/laboratoriet, för jag skall ha ett lab prov taget innan min kontrast CT nästa vecka.
 Får se vad vi hittar på idag?!


Nu vet jag..... ber min sambo hjälpa mej att möblera om i sovrummet!! YES!! Och på samma gång blir det att möblera om i vardagsrummet. Vad han kommer att bli GLAD när jag berättar mina planer för honom.

 När jag eller rättare sagt vi har fått färdigt om möblerat så får jag ta itu med bakandet. Gjorde färdigt degen till småbröden igår. De skulle vara i kylen över natten. Kavlar ut degen och trycker ut med formar olika figurer som skall dekoreras då de tagits ut ur ugnen och fått svalna. Inhandlade för nå´t år sedan Halloween cookiecutters. Sockerpastan och strösseln sökte jag från posten igår.
Tallrikshyllan jag designat och fixat med hjälp av min sambo   

Köksön
                                         Denna köksö väntar på att få sin vita färg :-)




Ha en bra dag
                            Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar