onsdag 26 oktober 2011

Förbelederser

Hej igen!
Har börjat baka till Caspers Halloween party. Har en liten hjälpreda med mej då jag bakar. Casper vill hjälpa till.
 Köpte en ny blomma idag. Får se hur jag lyckas med den?!
Har idag suttit vid datorn och blivit inspirerad av mina favorit bloggar och andra inrednings sidor.
Drömmer om ett hus på landet som jag kunde förvandla till ett hus i min stil, den vita lantliga inredningsstilen.




Ett gammalt fönster med hönsnät



Vanlig glasburk,lite snöre och ett hjärta


Hästen på hyllan
Har sytt igen en gardinskappa av gammalt lakan och spets. Denna gång blev dej ej åt mej själv,utan min dotter som också blivit en aningen inspirerad av den vita inredningsstilen. Nu har jag börjat designa ett dagtäcke till lille Williams säng. Får se hur den blir när den äntligen är färdig. Sätter nog bilder sedan när jag fått den färdig sydd. Har så många projekt på samma gång,så det tar en tid innan jag fått alla slutförda ;) .



Ni skall ha det så bra alla. En riktigt skön dag skall ni ha



Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar