söndag 30 oktober 2011

Puuusst.....

Hej på er!
  Caspers Halloween party över. Nu är det för mamma att städa undan det sista....puuuussst.
Verkar som om det skulle bli en fin dag idag





Matbordet









Gardin med texten Carpe Diem







Idag skall jag pyssla med den yngsta sonen och göra min "have to do-list". Det är en lista jag skriver upp saker jag skall göra som te.x  möbler,korgar,krukor etc.  som skall målas, saker jag skall sy eller saker och ting jag skall inhandla  ;)  .

En gammal stol jag fixat upp

Men hej,nu skall jag göra mej klar för att gå ut på gården med lilleman

Ha en skön söndag mina vänner



                                                 Kram Erica
                                                   
                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar