måndag 9 januari 2012

Drakan

Hejssan svejssan!
Satt på söndag och tittade på Drakan på tv. Missade helt min son som är inne i armén. Fick idag höra att man kunde se honom på tv!!?! Vilken mamma är jag som ej känner igen min egen son ;).
Så mamma fick logga in sig på yle.fi/arenan och söka upp senaste avsnitt och kolla igenom den. Jag hittade honom :)
Man kan se honom ca.11 minuter från början i amfibieskolan då de kommer ut ur stugan med fullpackning på sig och tar sina gevär,han till höger. (stägän som man kallar dem ;) )
http://arenan.yle.fi/video/1326043311249

Ha en bra kväll alla ni

Kram Erica 

2 kommentarer:

  1. Oj nej, har du ocksa en sa stor pojke!Alltsa, du har tre barn! Bravo! Otroligt! Du har börjat tidigt! Kramis.

    SvaraRadera
  2. Tidigt och tidigt. Jag är ju inte gammal ;) Det är barnen som växer och blir stora. Får dock höra här hemma att jag är "ower the hills and faaaaar away"
    Det betyder antagligen att jag är gammal som gatan ,ena foten i graven.... or something ;). Jag förstår mej inte alltid på det som dessa dagens ungdomar säger ;)
    Kram

    SvaraRadera