tisdag 31 januari 2012

Det efterlänktade "barnet"

Idag kom mitt paket från Huset på Landet (nettiputiikki Talo Maalla).

Här har ni det mina damer.....




 Ett gammalt franskt dokument. Nu har jag då bara en dilemma...... skall jag låta den vara som den är?!?! Eller skall jag försöka fixa ramar till den ! Några förslag ?! Anyone?!


Så här gick det för lille herr C idag efter en lång dag ute på gården ;)

En riktigt skön sista januaridag vill jag önska er alla som tittar in och då och då lämnar ett spår.
Ha det gott

Kram Erica 

2 kommentarer:

  1. Ramar skulle vara pricken pa i:et!

    SvaraRadera
  2. Det lutar lite åt det hållet.Nu sitter jag och funderar om jag skulle fixa själv av gammla plankor som det finns gott om hemma hos min mor på vinden ;).
    Tack Sofia för ditt förslag
    Kram

    SvaraRadera