söndag 1 januari 2012

Första dagen av 366

God morgon världen!
Hoppas ert nyår blev lyckad. Själv gick jag och la mej före midnatt.Men låg och lyssnade på alla smällar som hördes runt husknuten.
Plockat bort mera Julpynt idag redan.




 Ljuset hamnade ut, in med en blomma ;)
 Zinkhjärta och lite snöre.Enkelt sätt att förnya krukan
 Julpynten borta från vitrinskåpet.Förtillfället finns dessa saker på skåpet........
Vi har liiiite snö på marken idag. Det är inte mycket.Bara lite,så att man ser att det är vitt.
Ha en skön dag och en god fortsättning på det nya året.

Kram Erica 



9 kommentarer:

  1. Kiitos kommentistasi.
    Vuoden ensimmäinen päivä alkoi ihanilla kuvillasi:)

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt gott nytt år till dej ! Lägger mej som följare och hoppas.. Har haft problem att det inte visar de bloggar jag lägger mej som följare...
    Vi "ses" !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Sanne:Jag har haft precis samma problem,att jag ej ser de bloggar jag följer.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina hälsning! Önskar dig god fortsättning på det nya året!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar gott nytt år

    -Linda

    SvaraRadera
  6. Detsamma till dig! Vad roligt att du hittade till mig och skrev några rader!
    Här har jag oxå plockat bort en del, mest bara stjärnor och granen kvar! Hos dig är det jättefint och jag tittar säkert in till dig igen!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  7. Godt nytt år til deg også!! Skal bli godt å få bort all julepynten, nå er jeg klar for varmere tider...
    klem

    SvaraRadera