tisdag 10 januari 2012

Vantar av restgarn

Go´morgon alla ni som tappar bort er hit till min blogg!
Vintern har kommit även hit till oss i södra Finland. Hade hela -11 grader på morgonen. Har satt eld i brasan som nu värmer skönt.
Vet ni känslan, när ni stickar i lugn och ro och så upptäcker ni att ni stickat fel?! Så gick det för mej igår när jag stickade vantar åt lilleman. #¤%!!#//#/#/!!!! så sa jag ( ler )
Det är bara att sprätta upp och fånga maskorna på nytt.
Har börjat sticka vantar åt gossen av restgarn som legat i skåpen en längre tid.


Här har ni några av mina mästarverk ;)
Det blir att hitta på nå´t att göra idag med gossen för han har ledig dag från dagis. Vad skall jag hitta på.....???

Ni skall ha en riktigt skön dag alla!

Kram Erica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar