måndag 2 januari 2012

SNÖÖÖÖ

Hej på er alla som tittar in hos mej!
Idag har vi fått SNÖ hela dagen. Vi var ute med lilleman och gjorde en snögubbe. Nu står han i våran trädgård och bevakar gården ;)



Tände några ljus och har det mysigt :D

Gjorde lite tuning på lillemans fåtölj. Ursprungliga överdraget var rött. Sydde ett nytt överdrag i naturvitt. Går och ta bort och slänga i bykmaskinen ;).
Hoppas jag inte i år har samma otur som ifjol med vädret! Varje gång det snöade,råkade jag vara ensam hemma med barnen. Jag med min dåliga rygg var tvungen att jänka mej ut och putsa trattoaren utanför huset för min sambo var ALLTID på jobb , borta några dygn. Samma sak idag!!Så första dagen med mycket snö,fick jag göra jobbet.Nu lider jag av allt för hårda smärtor i ryggen,så det blir väl en sömnlös natt igen då.
Ni skall ha en bra kväll alla


               Kram Erica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar