onsdag 25 januari 2012

Det blev en tavla

Hej alla ni!
Hoppas ni haft en fin dag.
Jag har varit ensam på dagen,alla gossarna varit på jobb/skola/dagis.
Gjorde en tavla åt mej idag. Printade ut igår noter, rev sönder kanterna och "eldade" kanterna innan jag la in den i ramen.


                        Här är noterna jag printat ut


Och så blev det och se ut. Duger åt mej ;)
Imorgon skall jag till min arbetsplatsläkare till Lojo för att uppdatera mina krämpor för henne. Var senast i augusti på hennes mottagning. Det blir att gårma och gnälla igen då på "systemen" jag hamnat in i. Strid om sina rättigheter att få rehabiliteringsunderstöd. Väntar på mitt svar från rätten. Borde komma denna eller senast nästa månad. Eftersom jag ej får rehab.understöd är jag nu sjukarbetssökande med tjänst. Vilken tittel man har ;)
No, nu skall jag inte pina er med min frustration jämtemot det finska systemet.
Väntar otåligt på mina paket från H&M samt Talo Maalla..... vad tar såååååå länge. Jag är som ett barn som väntar på julgubben ;).

Ni skall ha det så bra alla ni.
P.s idag tittade faktiskt solen fram!! Har ej sett den på jätte länge

Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Underbar tavla, ser verkligen ut som gamla notblad. =)
    Önskar dig en fin onsdag!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack Emma <3.
    En fin onsdag önskar jag dej med
    Kram

    SvaraRadera