onsdag 16 november 2011

Köksön, Färdig till Jul

Hej mina vänner!
 Tog en tripp till butiken igår kväll och kom hem med en burk vit färg och några penslar. Orkade inte se på köksön "halv färdig" ( omålad ). Nu är den vit. Idag skall jag fixa till den lite ännu.



Fattas ännu några lister från köksön. Men den börjar bli klar.... Hoppas innan Julen ;)

 En kruka fick också vit färg.
 Samt korgen, som blev lite shabbychic style.



Kom hem från butiken med denna ljuslykta. Gullig inte sant?!


För att uppnå den charmiga lantliga stilen behöver man inte spendera en hel förmögenhet. Gamla saker och loppisfynd som man fixar till lite i sin egen smak. Och det är ju frågan om DIN personliga stil, inte någon annans. Visst tittar jag själv i alla intressanta inredningsbloggar och -sidor för att få INSPIRATION. Och det mina vänner får man mera än tillräckligt.




Titta vad jag också kom hem med från butiken . . . .



          . . . . Jag var bara tvungen att ta dem hem med mej (smiling)

Ha en riktigt skön dag


Kram Erica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar